Rökfria dagar: 11

Jag måste säga att det blir lättare och lättare att klara sig utan den där ciggaretten. Men bara för att det blir lättare, betyder det inte att jag INTE saknar den.. För herre min gud vad jag saknar cancer-pinnen! Men jag skulle aldrig gå och köpa ett paket cigg, så stark känner jag mig. Men hade jag haft cigg hemma, ja då hade jag rökat för längesen! Tänk vad man kan sakna en cigarett + kaffe.. Det var nog något av det bästa som fanns :P Kaffe och en cigg! Kan tänka mig att det är svårt för er, som aldrig har rökt att förstå vad jag menar.. Men för er rökare, eller för er som tidigare rökt och slutat så förstår ni vad jag menar..

Kaffet smakar inte alls lika gott nu :S








Nu är det dags för oss att krypa i säng.. Jag har en låång dag framför mig imorgon! Först föreläsning mellan 09.00-12.00, därefter litteraturseminarie mellan 12.00-14.00, sen raka vägen hem och städa + tvätta hela eftermiddagen/kvällen :S Ingen rolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0