Skumt, jag har försökt publicera inlägg vi...

img_7639 (MMS)

Skumt, jag har försökt publicera inlägg via blogg.se nya app. Men de senaste dagarna har det inte fungerat: "inlägget kan inte publiceras, felaktigt anrop" Någon som vet vad det betyder? Aja, strunt samma.. På tal om något annat, fy fan vad det var kallt idag! När jag promenerade med Zindra tänkte jag enbart på min vinterjacka.. Känns dock fortfarande lite för tidigt för användning av den..?! Kollade termometern när jag kom upp igen, och blev inte förvånad! 2,6 grader.. Nästan frost på bilarna också :S Ush.. Jag ser inte fram emot vintern..


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja det finns en uppdatering på appen!

2011-10-09 @ 08:12:59
Postat av: Jennie

Jag har samma bekymmer! Störigt!

2011-10-10 @ 13:46:46
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Izza: dets pelar ingen roll om jag har uppdaterat eller ej! Appen fungerar inte ändå! :(

2011-10-10 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0