till er läsare...

För det förssta vill jag börja med att säga en sak till er läsare. Jag märker att det är många som klagar på att jag inte lägger upp bilder på saker jag shoppat osv. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag har inget motivation till bloggen på det sättet just nu! Att publicera ett inlägg med ca 6-10 bilder tar tid, och just nu så prioriterar jag annat framför bloggen. Skolan, pojkvän, vänner, familj och min Zindra går före! Skolan tar upp väldigt mycket av min tid.. Och när jag väl har en liten stund över, så väljer jag att lägga mig och vila i soffan, INTE sitta vid datan och uppdatera för er skull.. Jag kan inte tänka så, när jag har mycket att göra, vilket jag har nu!

Hoppas ni förstår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0