Torsdag

Då var det redan torsdag, och jag går på min andra lediga dag från skolan denna vecka.. Det har varit välbehövligt med lite distans till skolan. Imorgon kör vi igång med delkurs 2 :) Alltid spännande med nya delkurser! Nya ämne, nya föreläsare och nya arbetsuppgifter.. Imorgon kör vi skola mellan 9-13 :)

Om en stund ska jag köra in med Zindra till sjukgymnasten! detta är andra besöket efter operationen, och förhoppningsvis den sista! Sist vi var där visade Zindra stora framsteg med benet, och jag hoppas att hon visar precis lika mycket idag :) Har Zindra gjort framsteg, så ska vi inte dit på fler kontroller, vilket känns skönt! Överhuvudtaget så är jag så glad och lättad att detta är över.. Jag har dragit på hennes OP hela tiden, i hopp om att vi skulle få en trädgård som hon kunde vara i när hon inte kan gå så långt. Men det gick inte att vänta hur länge som helst.. Är glad att jag tog tag i saken och fick det gjort innan snön och halkan infinner sig :)

Efter besöket hos sjukgymnasten ska jag fixa en del ärende, bland annat så ska jag handla lite gott inför morgondagen :) Då är det tjejparty hos mig och därefter blir det en utgång till Dagstorp där härliga Perikles spelar :) Känner på mig att det kommer bli en suuper rolig kväll :P

Snart snart snart är min lediga helg här!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0