Diet vecka 3

Wiihhooo :) Äntligen börjar vågen röra på sig! Blev väldigt besviken förra veckan när det inte hade hänt ett skit, men idag fick jag belöning för mödan jag lagt ner :) Det har alltså gått 3 veckor nu, och jag har fortfarande inte ätit varken skräpmat, godis, kakor osv.. Sockret i kaffet är borta och jag mår hur bra som helst! Måste bara säga att under dietvecka 3 har jag varit som mest sugen på godis. Det är tufft att stå emot, men som tur är hjälper Jimmy mig jätte mycket! Han sitter inte och kränger godis bredvid mig, utan äter då istället lite naturella nötter som jag också får äta.

Han är så underbar min älskling <3 Tack för all stötta du ger mig Jimmy!

Jag kommer att fortsätta att kämpa på! Den 24 september, och dagen där efter kommer jag att ha mina "syndar-dagar". Men även det känns helt ok! Har man inte ätit något sött alls på 1 månad, så kan det vara ok att unna sig lite under 2 dagars tid.. På lördagen den 24:e lär det bli en massa cider och godis, och söndagen går i skräpmatens tecken (kan jag tro) Man uppskattar de där "unna sig själv dagarna" mycket mer om man låter det gå en tid emellan syndandet!


Resultat vid vägning: -1,1 kg

Total viktminskning: 2 kg





Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis! Vad duktig du är!

2011-09-14 @ 08:34:27
URL: http://vilseivardan.blogg.se/
Postat av: Malin

Sara så ju att det skulle komma ;-) har du börjat mäta dig... alltid skönt att ha det när vågen inte är medrörlig... min Lill e bebis kommer snart har redan träningskalendern färdig och 'dieten' bestämd... ska bli skönt att ömma igång igen och känna musklerna jobba.. mycket att vi av med. gått upp @18 kg + 10 till som ska bort :-)

2011-09-14 @ 12:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0