Imorgon gäller det!!

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket JAG LÄNGTAR tills imorgon :)

För det första så har jag inte varit ute sedan April månad! Skandal.. Nä men, jag måste erkänna att när det blir så sällan så längtar man lite extra mycket! Känns nästan som att jag har lite abstinens efter min älskade cider ;) Ska bli sjukt gott att öppna den första kalla imorgon eftermiddag :) Lördagen kommer alltså att gå i syndandets tecken!! det är helt sjukt, jag har klarat mig utan sötsaker i en hel månad! Fan vad tiden går snabbt.. Jag ska i alla fall äta både choklad och chips imorgon som söta och UNDERBARA Vera har handlat hem :)

Ja, ni fattar! JAG LÄNGTAR!!

Men som sagt, det är imorgon jag får synda - INTE IDAG! Så idag blir det som vanligt lite vattenmelon (mitt nya godis) Mums så gott.. Men jag måste erkänna att jag saknar chokladen ;)

Ska även mäta mig imorgon juh :) Spännande! Hoppas på att det har försvunnit en del centimetrar från kroppen.. Vad tror ni?! Nu ska jag och älsklingen mysa i soffan framför IDOL!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0