Puuhh, vilken shoppingdag det blev med min...

img_9108 (MMS)

Puuhh, vilken shoppingdag det blev med min finaste Izza idag :) Gick inne på VÄLA från 11.00-17.00 och efter de blev de en snabb vända på IKEA också! Handlade jätte mycket fina kläder :) Visar er bilder senare! Men jag fick handlat en kavaj! Är dock osäker på om jag ska behålla den? Är tveksam om jag kommer att använda den, men jag vet också att de gånger jag har velat ha en kavaj på mig (och inte har haft någon hemma) då har jag blivit irriterad på mig själv!! Idag hittade jag den "perfekta" kavajen inne på ONLY.. Kortare framtill och längre baktill. Hmm.. Tål att funderas på! Jag vet ju att en kavaj är ett bra plagg att ha hemma... Aja vi får se hur jag gör! När jag kom hem hade Jimmy maten färdig ---> Kassler med potatis och sås :) Resterande timmar har bara bestått av MYS <3 Nu kallar sängen. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: johanna

snygg kavaj :)om du ska leta vidare i kavaj djunglen så leta ¨på Zara : ) dom har fina kavajer..ha det bra

2011-09-22 @ 23:13:39
URL: http://www.johannalinden.bloggplatsen.se
Postat av: mor ;)

Behåll den! Jättefin juh!

2011-09-23 @ 07:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0