Verkligen hatar hösten....

Sorry alla bloggläsare för min sjukt dåliga uppdatering! Men som sagt, har jobbat hela helgen och har inte haft tid att sitta vid datan, och när jag väl har haft tid har jag prioriterat att lägga de minuterna på te.x Jimmy som jag knappt har träffat på hela helgen.. Blir så ibland! Vilken tur att vi har massor med tid med varandra nästa helg <3

Något jag funderade väldigt mycket på imorse är att HÖSTEN verkligen har kommit för att stanna, tyvärr.. Sommarkänslorna som nästan infan sig i fredags var som bortblåsta när jag steg upp 06.00 i lördags. Det var fruktansvärt kallt i lägenheten, bara 7 grader ute och på bilrutorna såg det ut att finnas spår av frost! (?) Det var mörkt, och jag fick aldrig upp värmen, kvittade hur mycket jag klädde på mig.. En annan sak, idag när jag kom hem från jobb sprang jag runt här hemma och små huttrade.. Efter att ha tänt upp 15 värmeljus i lägenheten kunde jag känna mig en aning lugn (då vet jag liksom att det kommer att bli varmare, om 2-3 timmar eller så!) När allt detta händer, DÅ ÄR DET HÖST FÖR MIG! Inte ens den traditionella sommarjackan fungerar på morgonen mer :( SNYFT!

Jag verkligen HATAR hösten.. Det enda fina med den årstiden måste vara alla färger, Allt levande i växtriket skiftar färg, och helt plötsligt är all den gröna (sköna) färgen på buskar/träd borta.. Jag tror nog att det är det enda jag gillar! Men även att jag kan tända lite värmeljus utan att jag bokstavligen kokar och badar i min egen svett (som man annars kan göra på sommaren om man skulle tända något ljus).. Annars innebär hösten bara ---> Regn, mörker, blåst, och kyla......

Ush ush ush.. Känner mig NEGGO idag! Nu blir det sängen ZzzZZzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0