Date med Kattis i eftermiddag :)

Dagen idag har jag sett fram emot i 2 veckors tid! Idag ska jag träffa min Kattis i Helsingborg, hemma hos henne :) För er som inte vet så är Kattis en tjej jag lärde känna när jag pluggade min första månad i Helsingborg. Man kan säga att vi fastnade för varandra, eftersom vi har fortsatt att hålla kontakten efter att jag blev överflyttad till Lund! Redan under min första dag på Campus kände jag att hon var en avslappnad tjej med "fötterna på jorden". Jag kan fortfarande komma ihåg hur jag tänkte de första dagarna på universitetet: "hon kommer utan tvekan att bli min närmsta vän i klassen", vilket hon också blev! Kattis är min närmsta vän från Helsingborg, medan Celie och Fanny är mina närmsta från Lund <3

Så nu ska jag bara ta mig igenom ytterligare en praktikdag! Idag känns det motigt! Vill ju bara hem till Kattis nu ju :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0