slut på dagen - slut på arbetsveckan!

Jag kan säga som såhär: Det är SKÖNT att det är fredag! Just nu känner jag mig helt slut, känslomässigt och behöver verkligen helgen nu! det finns många anledningar till att jag är slut.. Bland annat om det jag skrev imorse, men också en del saker som tillkommit under dagen..

Jag vill att det ska vara Juni månad NU!!

Planerna inför kvällen är ändrade! Istället för att jag och Jimmy ska ha en myskväll för oss själva kommer Sara att hålla oss sällskap, MYS!! God middag, massa gott och underbart sällskap = Perfekt fredag! Både jag och Jimmy är sugna på att kolla Let´s Dance.. Sara är mindre sugen..

Vi får väl se vad kvällen erbjuder oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0