Tisdag och 4 dagar till helg!

Då var den långa påskhelgen över.. Av fem lediga dagar har jag jobbat tre! De andra två dagarna har spenderats med släkten samt vänner :) Så denna påskhelgen har verkligen blivit bra!

Igår var det först jobb som gällde. Egentligen skulle jag bara jobbat 7-13, men fick förfrågan om jag kunde jobba till 15.00 istället. Vem tackar nej till det när det är storhelgsbetalt?! Inte jag :) Efter jobb stack jag hem och tränade på crosstrainern i 45 minuter, följt av en varm och efterlängtad dusch!

På kvällen hade vi bjudit hem Sara och Carlos :) Vi hade massor med smörgåstårta samt vanlig tårta över från kalaset, så vi hjälptes åt att äta upp allt ;) Därefter blev det en runda plump och ännu mer skitsnack! Både jag och Sara fick oss några rejäla skrattanfall :P Haha!! Antar att de blir så när vi umgås :) Jimmy och Carlos fick även bokat en biodag, och jag hoppas på kaffebesök av Sara under tiden killarna är i Lund :)

Hur som helst så har helgen varit underbar på alla sätt och vis, trots att jag jobbat en del dagar :P

Längtar redan till nästa helg :) Mycket att se fram emot! Loppis, tjejfest och mys i furulund med vänner :) Men först har jag en 4 dagars vecka på praktiken framför mig.. Idag ska jag få hålla mitt första egna klientsamtal :) Tidigare har jag hållt i ett skolmöte, men det är inte samma sak att prata med myndighets personer som att prata rakt till klienterna. Spännande!!

Hoppas att mina läsare har haft en lika underbar påskhelg som mig :) Trevlig tisdag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0