Underbara vår!! :)

Då var äntligen middagsrasten kommen! Har känt mig hungrig de senaste 2 timmarna, så nu ska det bli gott med lite lunch :) Idag har jag bara haft 1 sak i huvudet sen jag vaknade! Det börjar väckas ett litet hopp inom mig, och jag vill verkligen att detta ska gå vägen!! Vad det är tänker jag inte berätta förren det är helt klart ;) Blir en lång diskussion med Jimmy ikväll i alla fall :)

Har så mycket roliga saker inbokade de kommande två veckorna :) Älskar att ha mina dagar planerade så att jag kan hinna träffa och umgås lika mycket med både vänner samt släkt! Här nedan kommer en lista på några av dem --->

21/4:

Myskväll med Celie och Gustav hos oss

22/4:

Grillkväll med släkten

23/4:

Date med Lola

27/4:

Homeparty hos Sara

28/4:

Party för Tessan och Sandra

30/4:

VALBORG :) :)


Maj månad kommer även den att vara fylld av massa underbara dagar :)

Denna våren måste vara den bästa på länge??!! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0