Uppgifter under praktiken

Jag blir glad och lättad när jag öppnar studentmejlen och ser detta underbara svar från min examinator :) :) Ännu en uppgift som jag är godkänd på, utan att ens behöva komplettera (vilket kan hända ibland)! Detta kan verkligen göra min dag! Jag själv tycker att vi studenter får alldeles för mycket att skriva när vi är ute och praktiserar. Varför kan inte skolan "låta oss vara", och praktisera i lugn och ro? Det tar mycket energi och tid med alla dessa uppgifter som ska göras samtidigt som man praktiserar heltid. Varje fokusuppgift ska vara på cirka 3-5 sidor och de personliga reflekterande mejlen på 1-2 sidor. Efter en diskussion med övriga studenter så anser alla att det hade räckt med några reflekterande mejl (just för att vi ska få chans att berätta vad vi gör och vad vi har lärt oss) och det avslutande papert! Alla dessa "onödiga fokusuppgifter" gör bara en irriterad! Men jag kan säga som såhär: Det känns otroligt skönt att snart vara i mål :) :) 


Vårterminens uppgifter 

Personligt reflekterande mejl 1

Fokusuppgift 1

Personligt reflekterande mejl 2

Fokusuppgift 2a

Fokusuppgift 2b

Personligt reflekterande mejl 3


Fokusuppgift 3 - På gång!

Personligt reflekterande mejl/slutreflektion 4 - På gång!

Avslutande paper, 8-10 sidor - Skall skrivas under vecka 22



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0