<3 Linus, min Linus.. 18 år idag <3

Idag är det din födelsedag :) Du skulle ha fyllt 18 härliga år.. Min "lillebror" som inte alls är så liten längre :) Du finns med mig i tankarna varenda dag.. Det är så orättvist att olyckan skulle ta ditt liv! Du som ville göra allt rätt för dig och "börja om på nytt".. Det hade du sagt till dina kompisar dagen innan olyckan.. Du var så kramgo och utsöndrade massor med kärlek <3 Även om vi inte träffades jätte ofta, så kändes allt såå bra när vi väl gjorde det.. Vi kunde snacka om allt mellan himmel och jord, och du fick mig att känna mig som en bra storasyster.. Jag gav dig råd, och samtidigt har jag lärt mig så himla mycket från dig <3
 
Hipp Hipp Hurraaaaaa på din födelsedag älskade du :)
 
Hoppas att du firar den ordentligt däruppe!
 
Här nere är du älskad och såå saknad!!
 
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Mitt älskade barn <3

2012-08-17 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0