Lördagen

Halva lördagen spenderade jag och älsklingen tillsammans ute på Center Syd! Blev besök på både Bauhause och Byggmax.. Hittade allt vi behövde, och kalaset slutade på närmare 2000 kr! Känns surt, men som jag skrivit tidigare: ett ont måste för att lägenheten ska bli "tipp topp" :) Vid 18.00 körde jag, Jimmy och Beccis in till Lund.. Efter lite velande hamnade vi till slut på Viggos :) Beställde in var en hamburgartallrik, mums mums! Därefter handlade vi lite gott och begav oss sedan till SF! Snabba Cash 2 var bra :) Dock inte lika bra som ettan, men väl sevärd! Kände ett antal gånger under filmens gång att jag hade "hjärtat i halsgropen", spännande till max :) Efter bion blev det kaffe och soffmys hos oss! Det bleka hotet och fötterna på bordet var det som gällde :P Tack för en härlig lördag med er!! <3 Kärlek i massor <3 Nu ska jag inta kudden... Hoppas på strålande sol imorgon :) :) Natti!


Kommentarer
Postat av: pappa

Visst va den bra,De bleka hotet ?
Skrattade så jag hade ont i magen..

2012-08-19 @ 06:48:44
Postat av: Becca

Härliga lördag! Så himla trevlig kväll :) :) puss

2012-08-19 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0