Magic Mike ;)

Igår så bestämde jag och Becciz att vi skulle gå och se Magic Mike på bio.. Har hört och läst att filmen skulle vara riktigt dålig, men trots detta hade den ändå fått bra betyg på IMDB.. Till en början var jag skeptisk. Ska jag "lyssna" på det jag läst eller ska jag lita på min känsla som jag fick i kroppen efter att ha sett trailern? Som tur var så litade jag på min känsla och såg filmen! Jävlar vilken bra film ;) Bra handling, vältränade killar och DANS! Jag är verkligen svag för killar som kan dansa, och Channing Tatum (Magic mike) gör mig INTE besviken! Hade jag fått chansen hade jag sett filmen igen, utan att tveka :)
 
 
 
Channing Tatum
 
Magic Mike & The Kid :)
 
 
 
Jag sa att jag gillar killar som kan dansa ;)
 
Dock är jag inte heller ett stort fan av killar i string..
Men i denna filmen gör det mig INGENTING :P
 
 
Tack Becciz för trevliga timmar på trädgårdsgatan samt denna biokväll med dig!!  Är så sjukt glad för att vi bestämde oss för att se den, trots allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja sjukt bra! Den gillade vi starkt! hihi ;)
Hade inte alls varit samma upplevelse att se hemma i tv-soffan! Woohoo! Puss Becca!!

2012-08-31 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0