Mys med Becciz + Kalas Nr2 :)

Hade en väldigt mysig eftermiddag med Rebecca igår :) Först lunchade vi på tonfisksallad, och därefter blev det glass och hallon till kaffet! Jimmys släkt skulle komma vid 18.00, och som vanligt så är man aldrig ute i "tillräckligt god tid" :P Tack Becciz för sällskapet och all hjälp innan gästerna kom! Det ska vara du till det ;) Verkligen uppskattat <3 <3 <3 Kalas Nr2 gick precis lika smidigt som det första :) Fick ännu mer thailändska pengar samt presentkort på Nova! Är så glad för allt fint jag hat fått :) Tack alla! Idag är det min sista arbetsdag på mitt fasta schema för denna sommaren! Jobbar 7-15.15, och sen håller jag HELG och "semester" :) Satan, vad sommaren gått snabbt.. Minns inte att jag kände så förra året...?


Kommentarer
Postat av: Becca

Supermysig dag med dej igår snäckan!! <3 Tack för en god lunch! Puss o kram!!

Svar: superdupermysigdaghållerjagverkligenmedom <3 <3 <3
Sara

2012-08-17 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0