Värsta dagen på länge!!

Ibland förstår jag inte hur jag orkar...? Trots alla motgångar kämpar jag vidare och försöker att gång på gång lägga saker bakom mig, och för någon stund glömma hur allt har varit... Varje gång jag gör detta dyker en ny "sak" upp.. Irritationen växer.. Humöret sviktar.. Människor blir lidande! Hur mycket ska man orka egentligen? Om det nu finns en GUD däruppe, varför gör du inget?!! Nu är det slut!! Slut på allt vad det innebär... Hädanefter ska INGEN få trampa på mig... Inte ens DU!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kram!

2012-08-02 @ 18:37:13
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :)

Tack Jennie!! Den "kramen" uppskattas :)

2012-08-02 @ 18:53:29
Postat av: Mor;)))

Kramar till dig från mig;))

2012-08-02 @ 19:25:55
Postat av: pappa

Finns här om du behöver mig gumman,glömmer aldrig din kärlek när jag behövde den..

2012-08-02 @ 19:54:02
Postat av: anna

Hoppas det löser sig till det bästa! Det förtjänar du! Slösa inte energi på den/ dem som inte förtjänar det!!

2012-08-02 @ 20:55:50
Postat av: Anonym

Du, såna människor ska du ta och skita i, för dom gör det bara för att dom mår dåligt själv. Kan dom då trampa på någon annan, så känns det lite bättre för dom. I alla fall för stunden.
PUCKOPÄRA! Inte värd din energi, och det är fan bra gjort av dej att du stod upp för dej själv!! U go girl! :) Kram till dej!! <3

2012-08-02 @ 23:03:09
Postat av: Sara :)

Vad ni är underbara allesammans <3 Tänk vad många fina människor jag har runtomkring mig!! Tack för era super fina kommentarer, värmer i hjärtat!!

2012-08-02 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0