dagen innan resan = Nervös!! ;)

Förutom en god frukost med tjejerna imorse så har jag även hunnit med att städa hela lägenheten samt tvättat en maskin tvätt! Nu ikväll så har jag spenderat min tid hemma hos Mamma och Lars, på lite "julmys" :) Det bjöds på en god gryta, lussebullar och citronkladdkaka. Jag har aldrig tidigare smakat en kladdkaka som inte är gjord på choklad, så det var en nyhet! Mycket friskt och gott :) Vi hann även med lite julklappsutdelning, och jag fick såå fina saker!! Tack Mamma, Lars, Simon, Mormor och Kjell för några mysiga timmar tillsammans <3
 
Konstigt nog har jag gått runt med en udnerlig känsla inom mig hela dagen.. Vaknade imorse och kände mig mega nervös.. resfeber kanske?! En klump i magen har jag också haft, och det känns som att jag fortfarande har det! Jag är fruktansvärt pirrig i magen inför Jimmys hemkomst :) Känns lite konstigt faktiskt, nästan som en "första dejt" <3 Nu har jag precis tänt upp värmeljus i hela lägenheten och lussebullarna som jag bakat till oss är framtagna :) Om cirka 1 timme har jag min älskling hemma hos mig igen!!
 
Underbart <3 <3 <3
 
12 timmar kvar tills vi ska bege oss hemifrån!! Galet :) När vi bokade resan så var det över 160 dagar tills vi skulle åka, och imorgon är dagen kommen.. Tänk vad snabbt tiden går?! Resväskan, handbagaget och handväskan är packade och det känns som att "allt är med".. Skönt det! Hoppas att mina läsare får en härlig lördag :) :)
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0