Dags att åka hem ;(

Thailand: 05.28

Då var denna resan över.. Den resan som man längtat efter såå länge.. USH!! Varför måste allt som man längtar efter, ta slut så snabbt när man väl infunnit sig på målet? Precis som Jimmy sa till mig igår så hade vi utan problem kunnat stanna 1 månad till! Om 24 timmar (räknat från nu) landar vi i Sverige! Det är en lång resa vi har framför oss, med bussturer, 2 flygresor och några timmars mellanlandning! Men jag kan säga som såhär, det ska bli skönt att krypa ner i sin egen säng inatt ;)

Om 45 min blir vi upphämtade av Joyce och Björne. De var så snälla och kunde köra oss till busstationen :) Nu ska jag äta frukost, och därefter fixa lite smått! Sen bär det av!!

Här kommer lite bilder från vår sista dag i Thailand :) Och självklart hann jag även med en timmes oljemassage också :) :)




Kommentarer
Postat av: Becca!!

Välkomna HEM!!! ❤
Pussåkram

2012-12-30 @ 00:34:37
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0