En fin present <3

I eftermiddags, när jag hade någon timme ledig, passade jag på att våldgästa Becciz på en kopp kaffe :) Blev även bjuden på lussebulle, mums mums! Mitt i allt får jag ett paket <3 En förvånad, men glad Sara öppnar det, och i paketet fanns detta fina ljus!! :) Blev såå glad! Tack gumman för den spontana presenten, det betyder mycket för mig <3 Kommer sakna dig massor när jag är borta, tur att vi har Skype så att vi någon gång under dessa tre veckor ändå kan flabba lite skit ;)

Är så glad för alla fina människor jag har runt mig <3 Ni är underbara allihop!! Längtar tills imorgon, då är det "julmys" som gäller med: Lola, SIS och Becciz :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0