Första snön + valpmys + balkonghäng :)

Dagen idag har varit toppen från början till slut! :) Förutom det att Jimmy inte är hemma, dvs <3 Direkt efter jobb stack jag till gymmet.. Idag blev det 1 timmes intensiv styrketräning! Har lyckats höja i vikt på minst hälften av alla maskiner, utan att minska på repetitionerna ;) Grymt stolt över mig själv!

Efter gymmet stack jag hem, duschade och fixade till mig.. 17.00 vankades det middag hos min faster i Malmö :) Det bjöds på fläskfilé med barbecue pommes, mums! Resterande av timmarna där bestod av valpmys <3 Finns inget sötare!! Så idag har jag verkligen fått min dos av valpar, love it!

Efter besöket i Malmö passade jag på att våldgästa Becciz då jag hade vägarna förbi! Blev några koppar te på balkongen och massa snack! Tack för pratstunden <3

Idag har förresten den första riktiga snön kommit! Just nu är de flesta vägar täckta, och visst är det mysigt.. :) Känns bra att jag fick vara med om lite snö, innan jag åker i alla fall :P

Dags att snarka... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0