Kvällen den 14:e december :)

Kvällen igår var perfekt från början till slut :) Jag har sedan tidigare en favorit restaurang som heter Beefeater, och där åt vi igår! Maten är sjukt god och det tyckte även Simon, Jimmy och Nina :) Jag fick höra det resten av kvällen sen!! Mätta och belåtna gick vi en runda på Mike Shopping Mal, dock tycker jag att köpcentret blivit sämre :S Efter lite shopping, och mycket promenader så bestämde vi oss för att testa "fish spa" som kostade 25 kr, och då fick man sitta hur länge man ville! Därefter tog vi alla vars 1 timmes fot/vadmassage för 45 kr! Det är sjukt så billigt det är här :) Innan vi stack hem så blev det ännu mer shopping på Walking Street + ett besök på en "Ping pong show".. Tro mig det är inget speciellt att se! Men mitt ressällskap var nyfikna på det, och när showen var slut höll de med mig!

Förutom den tråkiga showen så var det en bra fredag från början till slut!! :)




Kommentarer
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Vad roligt att du uppdaterar så mycket :)) jag kollar varje dag o blir mer o mer avis...just för tillfället ligger jag med värsta halsfluss :$ ha det så bra o njuuuuut

2012-12-15 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0