Måndag, kaffebesök, träning, saknad, plugg...

Idag har det varit plugg på hemmaplan! Har fått gjort mycket, så jag är nöjd :) Tidigare idag kom även Lola på en snabb kopp kaffe, och i eftermiddags våldgästade jag SIS :) Även om man har bestämt sig för att plugga hela dagen, så behöver man lite pauser!

Nu ikväll har jag tränat kettlebell med Becciz :) Tyvärr är det vårt sista måndagspass tillsammans på läänge! Det gillas inte :( I minst 4 veckor ska jag vara utan kettlebellen.. Du får klara dig utan mig framöver snäckan! Efter kettlebellen var vi även duktiga och körde några extra övningar! Idag blev det Mage (vikt 7,5 kg) 12x3, Biceps 12x3, Axlar 12x3 och Mage (sidorna) 12x3 :) Får passa på att köra järnet då jag har insett att det inte blir lika mkt träning som jag hoppats på denna vecka :S Tror att passet imorgon blir mitt sista innan resan! Blandade känslor det där..

Idag har jag saknat Jimmy otroligt mycket! Nu har jag varit ifrån honom i tre hela dagar, och det börjar kännas.. I helgen har det varit ganska lugnt, då jag har haft fullt upp både lördag och söndag. När man har det så fokuserar man tankarna på annat, och saknaden blir inte så märkbar.. Men idag, fy bubblan.. Har tänkt på honom konstant, vilket säkert har att göra med att jag varit hemma helt själv i lägenheten hela dagen.. Men jag fick i alla fall höra hans röst nu ikväll, underbart!! Nu vill jag att det blir lördag, så att jag kan få hem honom igen :)


Nu ska jag hoppa in i en varm dusch, och därefter väntas minst 1 timme till med plugg! Hoppas att mina läsare har haft en bra måndag i kylan :)

Soo long!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Förstår verkligen din saknad efter Jimmy.
Jag har varit från Robin 4 veckor en gång och det kändes.
Men snart får ni åka iväg tillsammans och bara njuta!
Hoppas ni får det underbart!!
Krama Jennie och Johan från mig!!
Kram

2012-12-03 @ 22:42:52
URL: http://rusca.blogg.se
Postat av: Sara :)

4 veckor?! Omg.. Och jag gnäller över tre dagar ;) Jag och Jimmy har typ aldrig varit ifrån varandra tidigare.. Och har vi varit det så har det varit max 1kväll/natt om jag sovit borta eller så.. Men då kan man juh ringa/sms hur mkt man vill, vilket blir svårt när den andre är utomlands..

Du kan tro att jag tänker på våra tre veckor i Thailand nu! Vi ska krama jennie och Johan från er, lovar :) :) Sen när vi är hemma igen, så tycker jag att vi alla får träffas igen :) Super kul juh!! Kramar

2012-12-03 @ 22:57:38
Postat av: Helena

Tre dagar eller fyra veckor, saknaden efter dem är lika stor! :)
Absolut det får vi verkligen göra!! Hade det super trevligt sist!
Kram!

2012-12-03 @ 23:09:20
URL: http://rusca.blogg.se
Postat av: sara :)

Ja, det har du rätt i :) :)

Ska bli kul att ses, i början på nästa år, förhoppningsvis!! wiihhoo.. Kramen

2012-12-03 @ 23:24:11
Postat av: Helena

Ja klart! Får planeras när ni kommer hem igen :)
Kram

2012-12-03 @ 23:50:06
URL: http://rusca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0