Nedräkning - Thailand :)

2 dagar kvar, och äntligen börjar jag få pejl på läget! Har ringt både skånska energi + Riksbyggen och fixat med räkningarna.. Väskan är nästan helt färdigpackad, och allt är förberett till Zindra som ska vara i Stävie dessa tre veckor! Nu är jag mer än redo för resan :) :)

Nu hade jag tänkt plugga lite.. Därefter ska jag hoppa i duschen, för att 13.00 infinna mig i Lund på vår handledning! Som jag har skrivit tidigare så väntas det julmys med mina tjejer ikväll <3 Verkligen något jag sett fram emot länge nu!

Trevlig fredag :)


Kommentarer
Postat av: hanna

Underbart att åka till värmen nu (=

2012-12-07 @ 09:58:26
URL: http://hcmo.blogg.se
Postat av: Anna Amanda o Isabell

INTE alls avis :)))
Ha det sååå underbart o sola o bada för mig med!!
Hörs när ni är hemma!!
Kramar

2012-12-07 @ 11:35:29
Postat av: Jennie

Välkomna till solen :)

2012-12-07 @ 16:13:01
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0