Sista dagen i Thailand ;(

Lördag, och vår "sista" dag i Thailand :( Tur att vi har fint väder i alla fall, så att jag kan pressa det sista idag! Klockan är 10.15 och här är närmare 30 grader varmt :) Det är synd att tiden går alldeles för snabbt, vilket medför att jag inte känner mig mättad på Thailand än! Jag hade velat stanna en månad till, så underbart det hade varit :) I ett tidigare inlägg skrev jag att jag inte visste när jag fick komma tillbaka igen.. Men det vet jag visst det! Om 2 år är jag/vi tillbaka och då ska vi absolut stanna här lite längre :) :) Fram tills dess ska jag plugga färdigt och ta min examen, förhoppningsvis få ett jobb inom det jag är utbildad som, spara pengar till nästa resa, fixa och dona i vår lägenhet, åka på en Sverige semester och massa annat :) Med alla planer jag har för de kommande 2 åren så lär tiden gå fort!! ;)

Nu ska jag äta lite frukost och därefter lägga mig vid poolen en sista gång! Snyft!! Vid 07.00 imorgon sitter vi på bussen till Bangkok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0