Tack Koh-Samet för denna gången :)

Vi har verkligen haft några underbara dagar på paradisön :) Nästa gång jag åker till Thailand vill jag absolut åka dit igen! Vi har hunnit med massor, bland annat detta:

- Bott i en bungalow högt uppe i träden och hade små gekkoödlor som husdjur

- Åkt offroadtaxi, haha :)

- Shoppat

- druckit goda drinkar och shakes

- Badat i kristallklart vatten

- Fått en kallsup av saltvattnet så att jag nästan kräkte

- Fått ca 10 nya myggbett

- Upplevt coolaste eldshowen :)

- Promenerat längs stranden

- Kelat med FINA thaivovvar

- Fångat en gräshoppa i sängen.. Urk!

Förutom detta har vi slappat i solstolarna och bara njutit! Tack till er som var med och gjorde denna lilla tripp minnesvärd och härlig :) :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh Zindras kusin ;)
Verkar vara en underbar ö!
Synd vi inte var där!

2012-12-21 @ 19:38:52
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Anna Amanda o Isabell

Sååå skönt det ser ut!!!
Var inte Simon med?
Frukten ser ju bara sååå smarrig ut!!
Ja jag behöver väl inte säg det...men...jag är avis :p

2012-12-21 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0