Veckans träning + myssöndag :)

Idag kom som sagt den första "riktiga" snön.. Ja jävlar! Höll på att tappa hakan imorse när jag tittade ut genom fönstret och såg bilarna som var totalt insnöade.. Visst är det mysigt med snö, vackert om inget annat :) Men INTE när det inte är skottat någonstans.. Klumsa omkring, med snö upp över anklarna, nej tack! Det har inte varit särskilt kul att jobba i detta väder heller ska jag säga! Fick köra hem på rasten och byta strumpor + skor dessutom :S Däremot vet jag en liten pälsboll som älskar snön ;) hihi.. Hon skuttar ut i drivorna och borrar ner huvudet i snön! Vissa gånger beter hon sig nästan som en plogbil, och när hon tittar upp är hon full med snö i hela huvudet <3
 
Förutom att jag har jobbat har jag även myst på hemmaplan med Rebecca :) Fick en förfrågan för ett tag sedan om en dejt ikväll, och det tackar jag absolut inte nej till! Alltid kul med sällskap <3 Idag bjöds det på ugnsbakad lax med kokta potatisar/morötter och så en kall sås till det! Riktig gott :) Därefter har vi mumsat på lite naturgodis, druckit kaffe och kollat både Solsidan och Beck. tack snäckan för idag!! Lovely <3
 
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen.. Känner mig sjukt trött efter en intensiv pluggvecka + jobb hela helgen. Ledigheten som infaller om cirka 1 vecka är såå välkommen :) Jag behöver verkligen dessa tre veckorna i värmen.. Komma bort ifrån "allt" och bara få vara.. Underbart!!
 
Här kommer veckans träning:
 
Måndag: Kettlebell 50 min
Situps med 7,5 kg vikt 15x3 + Biceps 12x3 + Rumpa 12x3
 
Tisdag: Crosstrainer 40 min
 
Onsdag: Blandad styrka 90 min
 
Torsdag: Crosstrainer 40 min
 
Fredag: Powerwalk 1 timme
 
Lördag: Blandad styrka 60 min
 
Söndag: VILODAG
 
På onsdag i veckan som kommer så är min träningsperiod officiellt slut! Hade tänkt väga mig samt mäta mig den dagen :) Om tid finns ska jag även göra en ny kroppsanalys på gymmet då det var cirka ett år sedan jag gjorde det sist.. Oavsett vad resultaten visar så är jag så sjukt stolt över mig själv! I 12 veckor har jag tränat stenhårt, 5-6 ggr/vecka :) Jag mår fruktansvärt bra, och träningen har verkligen hjälpt mig att få ny energi.. De dagar jag har känt mig deppig/ingen ork/lust till någonting så har träningen fått mig på annat humör direkt! Jag verkligen älskar att träna (trots att det ibland kan ta emot!). När jag kommer hem från resan är det definitivt nya tag igen.. Jag satsar 100% på beach 2013 ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0