Alla hjärtans dag <3

Igår så hade jag och Jennie planer på att våldgästa Ida på en kopp kaffe.. Tyvärr var Ida sjuk, så kaffet får vänta ett tag till! Istället stack jag och Jimmy bort till gymmet: gick 1 timme på bandet i rask takt och med lutning.. Kändes så skönt efteråt!

19.00 kom Vera på det som egentligen skulle bli en snabb kopp kaffe ;) Det blev 2 timmars "skitsnack"!! Vi har alltid mycket att prata om, hon och jag :) Tack gumman för pratstunden, det behövdes verkligen <3 Kvällen avslutades med en dusch och ett långt samtal med min Sara <3

Idag är det praktik till 15.30, och kvällen kommer bara att bestå av träning! Först en timmes Funktionell träning och därefter 1 timmes Yoga :) :) Att det är alla hjärtans dag spelar ingen roll, det är inget jag och Jimmy firar ändå! Kärlek kan man visa alla andra dagar på året, och kan man inte de, ja då är de inte äkta kärlek! <3

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0