Dagens Sara :) Idag är det mycket skrivand...

img_7506 (MMS)

Dagens Sara :) Idag är det mycket skrivande på jobb! Journalanteckningar och utredningsplaner som ska fixas innan dagens slut! Det vore konstigt om jag INTE har lärt mig att skriva utan att titta på tangenterna när praktiken är slut :P Haha.. Längtar till 15.30, då är det HELG för oss!! Inte vilken helg som helst, utan flytthelg :) :) Känner en otrolig lycka! Glad för alla underbara människor jag har runt mig och som gör livet värt att leva <3 Ni alla är bäst för mig!


Kommentarer
Postat av: mor

Vad kan man säga? Är så himla glad att jag har fått en sån klok och förståndig dotter. Verkligen mogen och ej rädd för att säga vad hon tycker;)Vi är så glada för att ha er två, Jimmy och dig. Du är själv bäst för oss som uppskattar och älskar dig;)Puss puss

2012-02-23 @ 10:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0