2 år tillsammans med min Jimmy idag <3

Tiden går alldeles för fort!! Jag kan inte förstå att det är exakt 2 år sedan jag och Jimmy blev tillsammans, mannen i mitt liv <3 För det är han verkligen!! Som jag har sagt tidigare: Jimmy är den mest ödmjuka och generösa människa som finns :) Det bästa med hans personlighet är att han aldrig tänker på sig själv först. Så jag kan inte skyta med att jag har en egoistisk pojkvän direkt ;) Om lite mer än 1 månad flyttar vi till vår första gemensamma bostadsrätt, och det är bara början på något helt fantastiskt <3 Jimmy är verkligen mannen i mitt liv, det kan jag med säkerhet säga efter dessa 2 åren!!

Tack för att du aldrig bara tänker på dig själv

Tack för allt du gör för mig och Zindra

Tack för att du alltid hjälper mig med hemmet, utan att protestera

Tack för att du alltid finns där när jag behöver dig

Tack för att du alltid ser till att vi aldrig är ovänner


Tack för 2 helt underbara år med dig!!! Jag vet att dem bara blir fler :) :)








Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt att läsa

2012-01-10 @ 11:18:40
URL: http://iccad.blogg.se/
Postat av: Becca

Grattis till er!! :)

2012-01-10 @ 20:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0