Body pump med Sara ikväll :)

Då var termin 4 näst sista dag också gjord :) Den sista dagen imorgon inleds först med fika och avslutning med min härliga basgrupp och därefter avslutning och utvärdering i helklass! En lugn och skön fredag :) Nu ska jag snart gå ut med Zindra och därfter laga lite mat. Idag är det body pump som gäller med Sara, och då vill jag gärna äta min middag lite tidigare. Äter jag den inte innan träningen så blir det i så fall inte förrens runt 19.30 vilket jag tycker är  alldeles försent. Min träningsvärk har äntligen försvunnit helt, vilket gör att jag ser fram emot kvällens träning ännu mer! Kan tänka mig att jag "ojjar" mig över nyinkommen träningsvärk imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0