En spontan middag/spelkväll med Sara & Carlos :)

Idag när jag vaknade hade jag ingen aning om vad vi skulle hitta på ikväll.. Efter ett snack med min Sara blev det bestämt att vi skulle bjuda henne och Carlos på middag :) 19.00 serverades middagen hos oss, och timmarna därefter har bara inneburit massa massa skratt!! Haha :) Har nog inte skrattat så mycket på lääänge! Vi spelade spelet Med vilda gester och efter 3 omgångar gick vinsten till oss tjejer :) Vi blev mästarnas mästare, jag och Sara ;) Det är verkligen härligt med spontana myskvällar med vänner!

Tack Sara & Carlos för denna härliga och underbara lördagskväll med er :)



Har ni inte spelat detta spel någongång, så GÖR DET!! :)

Tänkte först att jag skulle lägga mig nu, men med närmare eftertanke så är jag nog inte särskilt trött.. Dock gillar jag inte att sitta uppe för "sittandes skull" och riskera att sova bort halva dagen imorgon.. Hmm? Blir nog lite tv-tittande i soffan trots allt! Imorgon är det ännu en ledig dag, men funderar på att plugga lite på dagen. Har några skolarbete som ska läsas igenom till tisdag, men det är ju skönt att få det gjort tidigare också! Får se vad jag hittar på, något kan jag alltid sysselsätta mig med :P

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0