Finns det en mening med allt som händer?

Min Pappa har lärt mig en sak med livet, och det är att allt som händer, händer av en mening.. Jag har burit med mig detta genom åren, och trots att jag tror på det så mycket som jag gör så finns det visst händelser som inte passar in i detta. "Det finns en mening med allt", men finns det verkligen det? Jag har varit med om mycket de senaste åren, både positiva och negativa saker, och jag har speciellt svårt att tro att det finns en mening med de negativa sakerna som hänt mig.. Trots detta så ser jag kanske annorlunda på saken om några år, vem vet..


Det är konstigt det där, men vad som har en mening eller inte..

Jag kan i alla fall säga att jag saknar dig, underbara du <3



Kommentarer
Postat av: Becca

Sanna ord... Ibland kan man verkligen inte se meningen i det som händer. Men vi får hoppas att vi en dag blir klokare. Tror jag vet vem du saknar... Han är med dig var dag, det tror jag :) På mer än ett sätt... I ditt hjärta och lite uppifrån det blåa å ser efter dig..

Puss o kram

2012-01-18 @ 23:54:58
URL: http://rebeccamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0