Fredagsmys hos Vera & Sonny :)

Idag är det minsan årets första fredag, vilket självklart måste firas med lite fredagsmys hos underbara vänner :) Om någon timme ska jag, Jimmy och Zindra promenera bort till Vera & Sonny! Vi har köpt med oss massor med grönsaker + dippa, så ikväll ska vi vara lite nyttiga och käka det istället för en massa fett godis ;) Tänkte även ta med oss något spel och inte att förglömma det glada humöret :) En mysig kväll som jag sett fram emot!!

Eftersom jag inte fått något jobb i helgen så är jag änsålänge helt ledig :) Imorgon ska jag till gymmet! På tiden nu efter 2 träningsfria dagar. Sen blir det väl att "städa bort julen".. Egentligen hade jag velat ha kvar stakarna ett tag till, tycker att det är såå mysigt. Känns även konstigt att plocka undan julsakerna när snön inte har infunnit sig än?! Detta måste vara den konstigaste vintern på länge? Idag har dte i och för sig varit relativt kallt, men inte mer! Egentligen ska jag inte klaga, för jag hade klarat mig utan snön, men jag vill inte att allt ska bli förskjutet bara :S Vinter och snö in i April är inte särskilt uppskattat!

Trevlig fredag allesammans :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0