Godkänd på tentan = En bra onsdag!!

Vilken härlig ledig dag det har varit idag :) Framförallt så har jag inte haft något skolarbete hängandes över mig, vilket har varit väldigt skönt! Har bara haft ett fåtal "måsten" idag och det har bland annat varit att: skriva en handlelapp, diska och ringa till Zindras frisör och boka klipptid! Men förutom det så har jag även:

Pratat med Mamma och Lars på skypen i 1 timme

Druckit kaffe hemma hos Sara, alltid lika myyyys <3

Druckit kaffe och flabbat skola + party med Celie

Tränat med Vera (1 timmes blandad styrka)

Storhandlat med Jimmy

Fått reda på att jag blev godkänd på min sista salstenta NÅGONSIN :)

Alltså, det har varit en väldigt bra dag idag :) :) Tenta resultatet fick mig verkligen på BRA humör (inte för att jag inte var de tidigare, men.. ni fattar!) 31 poäng av 40, jag är såå nöjd! Är stolt över mig själv, och att alla dessa plugg-timmar gav resultat! Nu ska jag och min älskling snart krypa ner i sängen.. Imorgon väntas jobb mellan 07.00-13.00 och på kvällen är det städ & tvätt som gäller :S Mindre skoj, men vad gör de när livet känns så underbart?! Kan verkligen inte göra annat än att le :)

<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Mor

Grattis min tös!!! Det var väl skönt och ha det ur världen? Kram kram

2012-01-05 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0