Husesyn på Högalidsvägen :)

Idag var vi på "husesyn" (som det så fint heter!) i lägenheten :) Detta görs för att man ska kolla igenom städningen, och finns det något att anmärka på så ska man göra det direkt. Stackars lilla polisman, haha.. Flyttbilen som skulle kommit igår hade blivit försenad och kom efter lunchtid idag. Som ni säkert förstår hade han knappt hunnit städa halva lägenheten. Lägenheten är verkligen fräsh, ljus och fin och nästan totalrenoverad, så egentligen är där inget direkt att anmärka på. Men eftersom jag blivit halvt blåst på flyttstädningen i min nuvarande lägenhet så är jag noga med att det blir gjort denan gången! Ska det vara flyttstädat så ska det :P Så det blir en runda bort till Högalidsvägen imorgon för att kolla läget, men inte mig emot :)

Nu ikväll har jag pluggat en del. Har ett paper som ska vara inne senast den 30/1, men har cirka två sidor kvar att skriva och det kommer gå i ett nafs! Jag är lite konstig när det gäller skrivandet. Det kan ta mig flera timmar att komma igång och skriva, men när jag väl har börjat trycka på tangenterna så kan jag skriva ner tre A-4 sidor på en timme! Det gäller att hitta sina styrkor och svagheter när det gäller plugg. När man väl kommit på dem och hittat ett sätt att kontrollera sina svagheter, då är det bara att tuta och köra ;)

Imorgon är det sista dagen på delkurs 1 (Tack för de!) Introduktion om praktiken, och uppgifterna som kommer löpa med jämna mellanrum under våren ska presenteras.. Hinner jag inte skriva klart mitt Paper imorgon (för att det händer massa annat roligt) så ska jag sätta mig med det på lördag förmiddag så att jag blir klar! Hatar att ha saker hängandes över mig! Antar att jag inte är den enda som känner så?

Nä, nu ska jag föna håret och sen krypa i säng! Godnatt ZzZzzzzZzz




Kommentarer
Postat av: Jessica Rundström

Vad skönt att det går snabbt när du allt sätter igång med skrivandet=) För mig kunde jag sitta och stirra på skärmen i en timme, skiva en mening och sedan stirra igen=)Man kände då att paniken kunde komma, fast man visste vad man skulle skriva men inte fick ner det på datorn=) Lycka till med studierna

2012-01-28 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0