På min lediga söndag...

... har jag hittills fått gjort detta:

- Ätit en god frukost tillsammans med min älskling <3

- Packat en låda full med kläder, hur mycket hinner man egentligen använda på 7 veckor? Är det ens lönt att ha 10 festklänningar hängandes i garderoben?! :P

- Pratat med min Sara i telefon :)

- Läst igenom 2 arbeten (ca 20 sidor) skrivna av mina basgruppmedelmmar

- Förberett lite kring dagens middag

- Diskat och dammsugat

16.30 blir jag upphämtad av Sara :) Idag är det BODY PUMP som gäller! Ska verkligen bli skönt med ett intensivt styrkepass, och med hennes sällskap blir det bara roligt! För mig är det A & O. Har jag härligt träningssällskap så blir det också så mycket lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0