Party med töserna hos Celie :)

Äntligen är det lördagen den 14:e Januari :) I över 1 månad har det varit planerat att jag och några töser från klassen ska umgås och festa lite ikväll! 16.10 går tåget till Lund där Kerstin och Fanny hoppar på :) Därefter åker vi vidare till Hjärup där vi möter upp Arnela. Vidare promenerar vi hem till celie där partyt ska äga rum :) :) Detta är en fest som vi planerat att ha för att många i klassen åker utomlands på sin praktik (Kerstin och Fanny ska till Vancouver i Canada!), vilket betyder att vi inte kommer att ses förrens i september igen! SNYFT ;( Kommer sakna alla så himla mycket, och när jag tänker på att vi inte kommer träffas på så många månader blir jag ledsen.. Detta är tjejer som jag kommit väldigt nära de senaste året, men får hoppas att månaderna susar förbi :)

Jag är sjukt taggad! festerna med dem brukar bli både roliga och "vilda" ;) Haha!

Trevlig lördag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0