2,5 år tillsammans idag <3 Det firar vi med fondue!

Idag är det 2,5 år sedan det blev DU & JAG <3 Vi har varit tillsammans i över 30 månader, och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag! Du är min andra halva, den människa som alltid finns där för mig i vått och torrt.. Du är min sambo, min pojkvän och min bästa vän <3 Är det någon människa som är generös och omtänksam, så är det du! Varenda dag skämmer du bort mig med kärlek, komplimanger och fina ord.. Du låter mig alltid veta att jag är det bästa som hänt dig, precis som jag låter dig veta att du är det finaste för mig <3 Kärlek kan vara såå enkelt om man bara respekterar, lyssnar och bryr sig om sin partner! Det är något som du har lärt mig Jimmy <3
 
Våran dag ska vi självklart fira tillsammans.. 18.00 har vi bokat bord på Sandras i Lund för att avnjuta fondue <3 Därefter blir det ett biobesök! En mysig tisdag tillsammans med mitt hjärta är precis vad jag behöver just nu :) Har planerat en liten överraskning tills ikväll också ;) Jimmy kommer bli såå glad!!
 
Tack Jimmy för dess år/månader med dig <3 <3 <3
 
Jag vet att dem kommer bli fler :) Vi har såå mkt att se fram emot!!
 
Älskar dig mer än ord kan beskriva..!!
 
 
 
 
Du får mitt hjärta att slå ett extra slag ;) DU & JAG Föralltid <3

Kommentarer
Postat av: pappa

Grattis på er :-)
Ni är så fina..

2012-07-10 @ 12:13:04
Postat av: Anonym

Tack Pappa :) <3 <3 <3

2012-07-10 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0