Då var det söndag...

... och sista lediga dagen på min lediga helg! Jag har haft en helt underbar helg, så det gör faktiskt inte så mycket att det är jobb imorgon..
 
Har bara tre arbetsdagar kvar ju, sen är det SEMESTER :) :)
 
Dagen idag kommer (ungefär) att se ut såhär:
 
Frukost med mitt hjärta <3
 
Diska/plocka undan
 
Ett besök på Centan
 
Powerwalk?
 
Packa ner saker från köksskåpen
 
Duscha
 
Hem till Mormor
 
Middag + mys med Jimmy, Simon och Nina :)
 
Fotbollskväll!!
 
Detta är mina planer för dagen.. För det mesta brukar dagarna se ut som jag skriver här, men ibland "skiter" sig planeringen helt :P Vi får väl se hur denna söndagen artar sig!
 
 
 
 I don´t miss you anymore....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0