Ett samtal som gjorde gott för själen!

Idag har jag haft min "tänkar-dag", som jag kallar det.. Mycket funderingar på i stort sett allt. Det är jobbigt när dessa dagar infinner sig.. Det tar så mkt energi, energi som jag vill ha till annat! Tyvärr, kan jag inte styra över dessa dagar.. De bara kommer, helt från ingenstans och utan förvarning.. Har jag väl börjar fundera, så sitter detta kvar i stort sett hela dagen.. Egentligen spelar det ingen roll, om vad tankarna handlar om. Var och en människa har säkert dessa dagar, fast med helt olika tankar och funderingar.. Då, mitt i allt detta är det skönt att ha någon att prata med.. Någon som bryr sig, och som lyssnar.. Denna någon är en underbar vän, som under de senaste månaderna hjälpt mig att förstå och komma fram till vissa saker.. Jag har delat mycket, med denna någon och det uppskattar jag såå mycket <3 Tillit, respekt och stöd har du gett mig, och för det kommer jag att vara evigt tacksam!! Alla borde ha en vän som DU <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0