Ledighet och en längtan efter paradiset :)

Får börja med att tacka Mamma för en god middag och en god (men onyttig!) efterrätt :P Jätte trevligt med lite "släkt-häng" såhär en söndag :) Jag och Nina laddade hem olika appar där man kan följa hur många dagar det är tills vi åker till Thailand! Hittade en app som vidar: dagar, timmar, minuter och sekunder ;) Kul att följa! Som ni kan se i inlägget nedanför så är det 147 dagar kvar :) Hade egentligen tänkt börja räkna ner vid 100, men efter att ha hittat denna appen kunde jag inte låta bli att börja redan nuuu :P
 
Men en sak är säker.. VI LÄNGTAR!! Har haft lite små ångest hela dagen idag eftersom det är/var min sista semesterdag idag.. Fast egentligen borde jag inte byr mig! Jobbar 5 veckor till denna sommaren, och därefter har jag 2 veckors ledigt (IGEN!) innan skolan börjar :) Då ska jag "bara vara", eftersom renoveringen av köket är klart!! Sa till Jimmy tidigare idag att jag kunde bli hans lilla "hemma-fru", och fixa och dona med allt i hemmet eftersom han jobbar! Plocka undan, städa när det behövs, förbereda dagens middag och ta hand om vår lilla fis :) Inte mig emot eftersom jag trots detta ändå kommer ha många timmar över på dygnet till "nöje" :) Förutom dessa 2 veckorna så har jag/vi även Thailandsresan att se fram emot!! När ni andra går här hemma i regn, blåst och kanske till och med snö, så befinner vi oss i paradiset i 3 VECKOR för massor med sol/bad/upplevelser/äventyr/party m.m.. Vi har ju dessutom en väldigt rolig sak att se fram emot när vi kommit fram ----> Besök av Jennie & Johan :) Kommer bli såå skoj!! Får vi se om det blir en eller två övernattningar för dem i Sabai Village eller inte ;)
 
Imorgon är det jobb som gäller mellan 07.00-13.00! Därefter ska jag hem (illa kvickt) och se hur långt Kjell & Jimmy kommit med renoveringen :) Imorgon ska fondväggen i köket komma upp, och finns där tid ska även golvet börja läggas! Ohhh så spännande!!
 
Ska bli så kul att bjuda hem alla när renoveringen är KLAR :) :)
 
Nu ska jag snart förbereda mig för sängen... ZZzZZzz!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0