Nu är allt snart klart inför festen :)

Kvällen igår spenderades med Jimmy, Simon och Nina :) Först körde vi hem och överraskade Mormor då hon fyllde 70 år i veckan, och därefter körde vi hem till oss.. Lagade spagetti och köttfärssås, vilket var uppskattat! Egentligen var det meningen att vi alla skulle kolla fotbollen, men efter ett tag hamnade jag och Nina på ovanvåningen ;) Här skulle det planeras inför min fest :P Det enda jag kan garantera, är att vi ALLA kommer skratta massor under kvällen, haha :) :) 
 
Ohhh, vad jag längtar nu :) Kommer bli super kul!!
 
Ett stort tack till Nina för all hjälp :) :)
 
 
Dagen idag har gått i ett! Först jobb: 7-15.30, därefter hem till Sara och fixa med ljudet inför festen! Efter många om och men lyckades vi ordna allt, och detta med Eves hjälp!! Tack gumman för att du är vår "räddare i nöden" :P Efter besöket hos Sara cyklade jag hem.. Påbörjade det som egentligen skulle vara "dagens middag" (åt en tallrik havegrynsgröt istället, då klockan hunnit bli för mycket). Nu har vi ca 12 matlådor i frysen, och vi ska laga minst 1 stor middag till = 4-6 matlådor. Det gäller verkligen att planera när man ska riva ut ett helt kök.. Matlådorna ska hjälpa oss de två veckorna som vi i stort sett kommer vara utan kök.. Varken jag eller Jimmy vill leva på skräpmat under så lång tid.. Planerna är att vi ska grilla lite också, mellan varven :)
 
Nu ska jag förbereda mig inför sängen...
 
Kort jobbedag imorgon och därefter ska vi besöka några KAKELVARUHUS (igen!)
 
Godnatt :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0