Sling + fransfärgning :) :)

Idag har jag blivit riktigt fin :) Blivit slingad och även fått mina fransar färgade! Känner mig som en ny människa :) Vi blev även bjudna på underbart god mat hos Mamma.. Grillat, goda såser, sallad och hemmagjord klyftpotatis, mums! Ett stort tack till Carina (och mamma!) för all hjälp idag :) Efter besöket i Stävie stack vi hem till Jennie och Johan som just nu "bor" i Kävlinge.. Massa snack och planerande till Thailandsresan ;) Ohhh, längtar ännu mer nu juh! Får se om vi kan få till en dejt i helgen eller inte, det får vi hoppas på i alla fall :) Nu är det dags att inta "loppe-lådan"... Lång dag imorgon på jobb, och när klockan slår 15.30 håller jag HELG! Godnatt.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0