besök av Jennie & Johan :)

Det blev en sen kväll hemma hos Sara igår.. Kom hem strax efter elva och somnade inte förren klockan var närmare halv ett! Det känns idag kan jag säga.. (gäsp!) Men det var de värt <3

Idag jobbar jag 7-13, vilket känns ok eftersom jag har något att se fram emot efter jobb :) Runt tvåtiden får vi fint besök av Jennie & Johan! Kaffe, fika, kortspel och självklart lite "Thailands-snack" ;) Trevligt som tusan!!

Ikväll hoppas jag att klädkammar väggen blir målad :) Därefter är det bara listerna som ska på, sen är det klart!! På måndag startas ett nytt projekt (bygga igen ett dörrhål, samt öppna upp en vägg på nedanvåningen) Det är kul att se "förvandlingen" :) Längtar verkligen till slutet av Juli när allt är klart, och vi har fått vårt drömboende!!

By the way: träningspasset igår gjorde susen.. Satan vilken träningsvärk jag ligger inne med! Härligt SIS, eller vad säger du..? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0