En heldag med bästis (Shopping + powerwalk) <3 <3 <3

Kvällen igår kan beskrivas med ett ord: KAOS!! Har aldrig varit med om något liknande innan.. Ett tack till chefen och min underbara grupp för att ni ordnade så fint för mig idag! De timmarna på soffan gjorde verkligen susen.. Somnade som en stock vid 10.30 och vaknade relativt utvilad vid 13.00!
 
Hade bestämt med Sara sedan tidigare att vi skulle ha en heldag tillsammans idag :) Blev upphämtad av henne i eftermiddags, och så begav vi oss till NOVA! Efter några timmars shopping kom jag hem med detta :) Är sjukt nöjd över alla mina köp! Sen jag började plugga så handlar jag sällan kläder längre.. När jag väl handlar så brukar jag spendera 500-1000:- beroende på vad som måste "fyllas på" i garderoben. På denna löningen kände jag verkligen för att shoppa :) Nu är outfiten till min födelsedagsfest också fixad, härligt! Jag som annars kan vara så "brydd" på det.. Trivs jag inte med mina kläder så går det ut över mitt humör, vilket inte är det bästa när man egentligen vill och SKA vara på topp.. Men nu behöver jag inte oroa mig för det mer!
 
Efter shoppingen körde vi hem till Sara för att hämta hennes powerwalking skor, och därefter vidare till mig. Ca 20.00 begav vi oss ut på nästan en timmes promenad.. Underbart väder, underbart sällskap och massa snack! Vi är rediga gumman ;)
 
Torsdagen kunde inte spenderats på ett bättre sätt!
 
Tack gumman för denna dagen med dig!! Tiden med dig är såå uppskattad, så du anar inte <3 Hoppas att du blev glad för presenten, och att den kommer väl till pass ;)
 
<3 ÄLSKAR DIG <3
 
 
Tröja/blus från Vero Moda: 160:-
 
Jag verkligen ÄLSKAR denna färgen :) Denna blus ska jag ha på min fest ;)
 
 
Trosor från HM: 3 par för 120:-
 
Brukar handla trosor på Gina Tricot, men idag fick det bli HM!
 
 
 
Tröja/blus från Vero Moda: 100:-
 
En tröja som garanterat kommer till sin rätta på en solbränd Sara ;)
 
 
Ring från Gina Tricot: 79:-
 
Har velat ha en sådan ring länge nu.. Idag slog jag till!
 
 
Linne från HM: 79,50:-
 
Skit coolt linne! Kommer bli super i sommar när jag är brun ;)
 
 
Jeansbyxa från Vero Moda: 300:-
 
Mina absoluta favorit jeans när det kommer till svarta byxor :)
 
 
Kalaset slutade på: 838,50:-
 
Nä gott folk, dags att ta igen resterande av mina förlorade "sov-timmar"... Natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0