Midsommarfirande på Jakobsgatan 39 :)

Vilken lyckad kväll det blev igår! Började med att äta det kalla: Ägg, stekt sill, vanlig sill, macka, lax osv.. Riktigt mumsigt! Därfter blev det några glas cider, skitsnack för att sen inta det varma :) Nypotatis, gräddfil, gräslök och grillad fläskfilé, sjukt gott!! Hade en toppen kväll med mina vänner och min underbara sambo <3 Kunde inte önskat mig något annat.. Tur med vädret hade vi också :) Strålande sol hela dagen/kvällen :) :)
 
Tack till er: Becciz, Sara, Eve och Jimmy för en härlig och mysig kväll <3 <3 <3
 
 
Min Jimmy <3 Älskar dig såå!!
 
 
Ok...?!
 
 
Underbaraste Celle Belle (bus) ;)
 
 
Mina finingar <3 <3 <3
 
 
Jag kan säga att det var riktigt gott med några glas cider :)
 
 
Grillmästarn Jimmy!!
 
 
Skål!!
 
 
Ungefär HÄR börjar Sara flippa ut ;) ;) Haha
 
 
Och där var den framme!
 
 
Troligtvis den bästa bilden från kvällen ;)
 
 
I år skippade vi matjessillen, köttbullarna och prinskorvarna! Grillat ÄR godast :P
 
 
Runt 21.00 anlände Eve :)
 
 
Senare på kvällen fick de bli en omgång "Med andra ord" :)
 
 
Jimmy håller verkligen koll på tiden :P
 
 
Tror att detta laget förlorade :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0