Självklart blev det kubbspel ;) Tjejerna m...

img_3413 (MMS)

Självklart blev det kubbspel ;) Tjejerna mot killarna, och vi förlorade ;( Men men, inga sura miner för de! Ett stort tack till: Jimmy, Jens, Emma, Niklas och Ullis för en härlig eftermiddag/kväll mer er :) Nu kallar sängen! Jobb imorgon vilket jag inte ser fram emot.. Har faktiskt lite ångest, om jag ska vara ärlig! Det ska bli skönt att tjäna lite pengar, och samtidigt känna att man är ledig när man slutat för dagen. De saker som man sakna när man går i skolan.. Men, säga vad man vill.. Men jag har blivit bortskämd! Det är skönt att plugga.. Dock mindre skönt med lånet som jag kommer att få dras med hela livet, typ! Men vad gör man inte för att få jobba med det man brinner för..? :) Fick även berättat för mig idag att det är en jätte bra merit vid jobbsökande att ha praktiserat på socialtjänsten, så de var bra nyheter :) Får vi se om det stämmer i Mars månad nästa år då ;) Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0