Dags att göra något åt detta!

Smiter in och bloggar en snabbis på lunchen :)

15.45 ska jag infinna mig på Capio citykliniken i Lund.. Äntligen har jag tagit tag i något som jag borde gjort för längesen! Varför ska det alltid behövas en spark i baken innan jag gör något åt mig själv och min kropp! Nä, då går Sara hellre runt med smärta när hon egentligen vet att en operation skulle lösa allt! Så idag ska jag äntligen till kliniken :) Hoppas kunna få en operationstid till hösten! 



Tackar min underbara Mamma för att DU sparkade/sparkar mig i baken ;) Önskar även dig all lycka idag nere i Trelleborg! Hoppas att operationen har gått bra och att du inte mår alltför dåligt! 


Ikväll hoppas jag på fint kaffebesök av min Lola <3 <3 <3

Behöver fylla på mitt förråd av bra och härlig energi...

... Och det är du expert på gumman :) :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för opration? Man blir både nyfiken och lite orolig hoppas det inte är något allvarligt.

Ha de bra :)

2012-03-13 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0